3 kort med Lawn Fawns Upon a Star

Hej med jer :D 

Jeg var et smut forbi Happymade for at se på et par lækkerier for nogle uger siden, og der faldt jeg over Lawn Fawns stempel Upon a Star. Jeg kunne simpelthen ikke stå for det og jeg måtte selvfølgelig også lave noget med det til min tur på bloggen. 

Lige for tiden kan jeg godt lide at lave galaxy kort og det er jo perfekt til dette stempelsæt. Jeg faldt over et par distress oxide inks i butikken også, så dem skulle jeg jo også have prøvet af. Så de er, sammen med nogle almindelige distress inks, blevet til baggrunden. 

På det første kort har jeg stemplet teksten med Brilliance dew drop og stjernerne er heatembosset med guld embossing pulver. 

 Kaninen og ræven er farvelagt med copics.

 I butikken faldt jeg også over de fine Stitched Trails dies så dem måtte jeg også prøve af. Synes selv de gav et meget fint indslag på kortet.


Det næste kort er lavet meget ligesom det første kort.

Jeg har forresten også brugt Stitched Trails til at lave bakken som dyrene sidder på. Jeg udstandsede simpelthen et sort stykke karton med samme die som baggrunden. Så lagde jeg den die uden loops på fra Stitched Trails og kørte igennem Big Shot'en igen. Herefter brugte jeg den stiplede bue til at klippe efter. 

En anden die fra pakken Stitched Trails. 

Det sidste kort er lavet på samme måde som de 2 forrige dog har jeg har brugt sølv embossing til stjernerne. Herefter har jeg lagt et lag Brilliance ovenpå, da jeg syntes sølvet var for utydeligt. Her var jeg virkelig glad for jeg havde brugt mistien så jeg kunne ligge det ekstra lag præcist oven på.




Det var hvad jeg havde at vise for denne gang. Håber i kunne lide mine kort. 

Tak fordi I kiggede med og på gensyn :D

//Kristina

Materialeliste:

Stitched Trails die
Brilliance Dew Drop
Distress inks Oxide
Distress Inks
Guld embossing
Akvarelpapir
Die til baggrunden



Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.