Køleskabsmagneter - Endnu en nem gaveidé


Det varer ikke længe, før 2017 er slut og et nyt og friskt år kan begynde.
Lige nu står den selvfølgelig på jul for de flestes vedkommende og umiddelbart derefter (formentlig) både status, oprydning og rengøring, så man er klar til at springe ind i det nye år, hvor der er styr på sagerne (i hvertfald i begyndelsen af året).

Med disse tanker i hovedet og inspirationen fra materialerne, jeg brugte i gårsdagens indlæg, har jeg lavet køleskabsmagneter, som har fået monteret små klemmer på bagsiden og derfor kan holde flere noter og lapper ad gangen.

Køleskabsmagneter er jo også et hyggeligt og nemt projekt at lave med børn, hvis der skal laves en lille gave til bedsteforældre eller andre, der bare lige skal have 'en bette ting'.

Her er jeg faldet for det smukke mønsterkarton og ditto tekster fra 13@rts.


Jeg synes, teksterne er smukke. Både i deres udtryk (skrifttypen, der er anvendt) og i selve tekstens ordlyd. Og jeg synes, det er skønt med den slags kærlige og glade remindere. Så hvorfor også ikke som magneter til køleskabslågen?

Materialeliste
Det mønstrede karton er fra denne lækre blok.
Teksten er fra dette stickers ark (transparente stickers med mat sort tekst).
Lim
Magneter (gode og stærke, så magnet m/indhold ikke hele tiden dratter ned pga. vægten fra noterne/lapperne).
Skæremaskine

Klemmerne er fra gemmerne tilbage fra da jeg producerede masser af den slags magneter sammen med børnene. Den gang lavede vi dem med pynt af mosgummi ;-).
Nu er de blevet så store (13 og 16 år), at jeg kan holde den slags 'barnlige' produktioner for mig selv.







Som sagt endnu en nem og fin lille gaveidé her på falderebet inden juleaften.

Med ønsket om en rigtig dejlig fredag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.