Konfirmationskort til den unge mand

I dag vil jeg lige vise jer et par hurtige konfirmations kort til en ung mand.
Jeg fik bl.a. lavet disse 2 kort, da vi havde krea-hygge i Designteamet i lørdags.
Så det blev også til andet end blot snak, som vi mestrer i stor stil, når vi mødes.

De er ret identiske. Jeg har blot placeret den unge mand i hver side på de 2 kort.



Jeg har brugt designpapir fra Riddersholm Design's nye serie:

Flg. dies er anvendt:

Tekst stemplet er fra dette sæt:
Teksten er varmembosset.

Tiden nærmer sig hastigt for Scrap i Ejsing og Scrapbooking Convention i Middelfart.
Jeg ser frem til et par hyggelige weekender, hvor jeg håber vi ses.

Scraphilsner fra
Anne-Mette






Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.